VinkjeVerzending in heel Nederland

VinkjeOfficieel dealer van alle A-merken

VinkjeVandaag besteld = morgen rijden

VinkjeDirect rijden & achteraf betalen

Persbericht: Scooterwinkel.nl opent haar deuren!

Na een intensieve voorbereiding van ruim 2 jaar presenteren wij u met gepaste trots een nieuw online platform: Scooterwinkel.nl. Via Scooterwinkel.nl is het mogelijk om razendsnel een nieuwe scooter online te bestellen. Scooterwinkel.nl staat garant voor een uitstekende service, meer bestelgemak en scherpe internetprijzen.

Vandaag besteld is morgen rijden

“Klant is koning. Het klinkt als een cliche, maar bij ons is dat ook echt zo. Met onze doorlopende voorraad van ruim 500 scooter modellen bieden wij onze klanten de mogelijkheid om binnen 1 dag te rijden. Het unieke hieraan is dat de scooter online besteld wordt en onze chauffeur de scooter de volgende dag aan huis aflevert. Ook het op naam zetten van de scooter vindt plaats op locatie bij de klant thuis. Dit is uniek in Nederland”. Aldus Roy Franken, de eigenaar van Scooterwinkel.nl.

Ondernemer Roy Franken weet als geen ander hoe belangrijk het is om een sublieme service te verlenen. Het is niet voor niets dat veel klanten zich aandoen via mond tot mond reclame.

“Om een nieuwe markt aan te boren hebben wij ervoor gekozen om een online shop te openen. De naam Scooterwinkel.nl sluit goed aan bij de beleving van de klant. Bovendien introduceren we met Scooterwinkel.nl een landelijke bezorgservice. Hiermee willen we onze dienstverlening naar een hoger niveau tillen".

Gecertificeerd dealer van alle topmerken

Scooterwinkel.nl is officieel dealer van alle topmerken in Nederland. Wij zijn leverancier van de volgende merken: Vespa, Piaggio, Kymco, Sym en Peugeot scooters. Naast de aankoop van uw scooter bent u ook bij Scooterwinkel.nl aan het juiste adres voor een goed onderhoudsplan.

Levering door heel Nederland

In de vernieuwde werkplaats is een speciale ruimte ingericht waar alle online bestellingen worden voorbereid. Met behulp van onze centraal gelegen depots kunnen wij bestellingen snel bezorgen via onze eigen bezorgdienst. Bekijk het scooter assortiment via www.scooterwinkel.nl